2018年10月24日 星期三

★Amber Beauty好唔好?評價+試做HA透明質酸背部美白去印保濕護理★等我話你知啦!

最近發現背部比面部黑…天呀, 立即上網搵料
發現了評價OK的Amber Beauty, 去試做返個背部美白去印護理,等我睇下呢間Amber Beauty 做得好唔好先~

大家都知啦,夏天咁熱,會常著背心、露肩衫等,
但又經常忽略背部護理
結果,夏天就好易起暗粒!!

琥珀美容Amber Beauty, 評價不錯, 試做前和先美容師溝通,
她建議我做「HA透明質酸背部保濕護理」,
可以即時為背部皮膚注入水份,保濕同時提亮!





Amber Beauty環境好唔好有眼睇啦!乾淨整潔!
更衣後就可以享受下啦!


簡單評價好唔好先Amber Beauty成個試做過程約1小時,感覺同平時做FACIAL的過程好相似,將面部的treatment轉為背部treatment!哈哈!




首先係清潔同磨砂,將厚厚的老化角質層軟化同減少!
角質層就是令膚色暗沈的原兇喔!

之後就是拍上透明質酸爽膚水,
讓肌膚有返水份,再來針清,
美容師說我背部不算太多粉刺,有些人比我還嚴重!
真的?我覺得自己也算多喔!
因為有時自己也會摸得到,但總是自己幫不到自己去挑⋯⋯

針清後,就以超聲波導入透明質酸精華!!!
幫背部皮膚補水及營養~
最後就做個水份倒模,收細返毛孔。
過程好舒服,舒服到我睡著了XD




美容師幫我拍的before&after,
的確無咁暗啞!
自己換上去滑左好多好多!!!
背部的護理真係好難自己做好,
強烈建議大家定期去搵適合自己的treatment做~~~

至於Amber Beauty好唔好?
我覺得幾好呀!
一路做既過程都絕無HARD SELL,
每一個步驟都有清楚說明,
令我好安心同放心,又可以輕輕鬆鬆RELAX下~
Amber Beauty試做價都好優惠,大家可以留意下佢地FB同網站。



我又可以繼續穿露肩、一字領了!!!
(我是就算秋冬都是要show off一下的人XD)
不再怕背部皮膚嚇跑別人~
哈哈!
下次我都要搵Amber Beauty再試做Facial Treatment~


琥珀美容Amber Beauty
www.amberbeauty.com.hk
https://www.facebook.com/amberbeautyhk/
電話查詢:9289 8242
分店遍佈:銅鑼灣、尖沙咀、旺角、沙田、荃灣、屯門、元朗、天水圍及澳門。



* * * * * *


Follow:




沒有留言:

張貼留言