2017年11月23日 星期四

★RILASTIL意大利高品質的抗紋系列~★

呢排見到好多以前既歌手又出返來開個唱~
我既學生回憶又湧現了!!!
想當年我真係個個星期都去唱K,首首歌都識背出來~
真係讀書都無咁勤力呀~
到而家我playlist都仲係十年前既歌!!
十年,十年,十年!!
十年真係發生好多野,
由返學變返工、結婚生仔買樓⋯⋯
日日都忙到暈,一年容易又一年~
但、歲月真係會催人老⋯⋯T_T
皮膚少了彈性、額頭紋表情紋眼紋深左⋯⋯
想回復返十年前咁好狀態,又唔係無可能既~~
來自意大利的藥理護膚品牌 - RILASTIL,
其高品質的抗紋系列就幫到我喇!!!




意大利RILASTIL創立於1972年!
主力開發重塑健與美的產品~
有「意大利國民藥妝」的美譽!
由當地著名藥廠研發及生產,
仲會以製藥標準管理及監控,
所有產品均通過皮膚醫學、微生物和重金屬測定為安全、低致敏性及不含可偵測的重金屬,例如鎳、鈷、鉻、鈀、水銀。
品質非常有保證!





RILASTIL的抗紋系列-HYDROTENSEUR
好適合我這輕熟女的年齡層~
針對修護面部表情細紋,
可以減慢皮膚老化的過程!


RILASTIL HYDROTENSEUR Concentrate in Drops (抗紋精華素)
含有透明質酸和神經酰胺,補充水分同時修復皮膚,
配合專利配方的「Myorelaxing Action」,
幫我撫平同淡化表情紋 。
好似笑紋、魚尾紋,呢d明顯既地方!



RILASTIL HYDROTENSEUR Antiwrinkle Moisturizing Cream (抗紋補濕霜)
同精華素一樣,都有透明質酸和神經酰胺,
成份含有抗氧化維生素,有助減慢衰老架!



RILASTIL HYDROTENSEUR Antiwrinkle Eye Contour Cream (抗紋眼霜)
集合了精華素既重要成份,再加入護眼成分~
為雙眼補足水份,撫平眼部細紋!



洗完臉就可以用抗紋精華素,打好基底!
質地滋潤不厚重不黏笠,
輕拍幾下更快吸收,親膚度高!



再用抗紋補濕霜及眼霜~
質地輕柔,快速吸收,仲可作妝前打底霜使用添~~



頸部皮膚都不要忽略喔!
頸紋都要努力去掉!!!!
這才是全面修護~



RILASTIL的產品經多重監控,
質地輕柔又低敏,廣泛膚質都適用架!!
而抗紋系列用後不會過潤或過重,
效果好好!秋冬使用都好舒服!
眼紋細紋得到改善~
咁好用既抗紋精華,又唔使去到意大利才買得到~
而家在MEKA美康獨家發售啦!
價錢都不過係$398 / 30ml!CP值超高呢~!
我都要送支比媽媽當聖誕節禮物先~




* * * * * *


產品及產品說明由RILASTIL 提供

* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言