2016年10月26日 星期三

★浪漫少女心~~ Barbie精品延續兒時最愛!★

不得不說我以前小時候真係好愛Barbie公仔喔喔喔!!!!!!
有一個超豪華的Barbie衣帽間, 內裡就放滿華衣美服~
次次都會跟妹妹玩足一個下午!
人大了, 沒再玩, 經歷過搬家、裝修都不捨得丟掉~
連爸媽都笑我這麼大個人仲留著這些Barbie公仔......
雖然不再玩了, 但滿滿都是兒時回憶喔!!!!


而家於屈臣氏就有一系列的 Barbie 獨家限量精品!!!!!!!!!!!!!!
YEAH!! 我已經得到其中三樣了!!!
分別是:
多用途袋
化妝掃套裝
保溫杯

這套 Barbie 獨家限量精品特別選用 Barbie 首席設計師 Robert Best 的手稿圖作設計!
以粉嫩柔美的色調, 
配上輕盈飄逸的裙擺,
充滿浪漫少女心呀~~~


多用途袋, 不要少看它的收納量!!
真係放到好多野架~~


我就用來做外出LUNCH時的小包包, 放到銀包、鎖匙包、鏡子、唇膏、香口糖、紙巾...... 都仲有好多位!!! 
質地是輕薄尼龍物料, 防水又輕巧!! 
一袋多用, 可作手袋或内袋使用, 
好岩OL呢!!




化妝掃套裝
入便一共有5支化妝掃, 包括底妝掃、胭脂掃、圓頭、眼影掃、煙熏眼影掃及斜角眼影掃!
連圓形鏡子添, 好適合我平時出差/旅行!!!


個人覺得質地都幾軟, 上面好舒服! 
唔吉肉, 唔似cheap cheap料~~


粉紅色的不銹鋼保溫杯, 好少女呀!!!
佢有成470ml, 我就放係公司用, 夠大杯, 唔使成日行黎行去加水~~
仲可以保温 6 小時或保冷 8 小時架~~


想要既朋友, 留意啦!!
凡於屈臣氏門市買任何產品, 即可以低至 38 折換購 Barbie 獨家限量精品。
另外, 更可以優惠價於屈臣氏網上商店直接購買限量精品。


* * * * * *


是次產品由 屈臣氏 提供


* * * * * *


Follow: 


沒有留言:

張貼留言