2016年8月1日 星期一

★我要轉新肌~~ Clinique 3-Step護膚程序★


Clinique 我年青時已經開始接觸!
((唔好問我係幾多年前...... 遠目......))

佢既3-Step護膚程序真係長期NO.1受歡迎的產品~
專門針對面部的深層清潔~~
係夏天出油出汗多, 同時角質層又厚的日子用, 真心覺得好正!!
可以令到皮膚重新一樣!!!

在7月頭我就去了Clinique重新配了最適合自己的3-Step!!!
比起以前, 同一款產品真係多左不同的配方~
可以選擇更加岩自己的產品!!!!



好, 再同大家介紹返Clinique 3-Step護膚程序係咩一回事先~
第一步:清潔肌膚 - Liquid Facial Soap洗面液進行清潔
第二步:清理老癈死皮 - Clarifying Lotion Twice a Day Exfoliator溫和潔膚水清理皮層
第三步:滋潤 - Dramatically Different Moisturizing Lotion 升級特效潤膚露, 滋潤強化肌膚!!



有一點超級重要~
就是用潔膚水清理皮層時, 一定要用傳統的圓形波波棉花球!
這樣才可以帶走角質層的污垢!!!

同埋, 潤膚露出左新的清爽配方, 好岩怕太潤的油肌妞夏天用!!!!!
去完角質, 再用上潤膚露, 吸收度係快勁多!!
看圖的右下角, 左手已經入晒皮膚, 而右手仲有少少CREAM的油光, 需要更多時間才可以完全吸收喔!!!




經過BA的專業指導, 我帶了這一SET回家~~~
我的肌膚類型是3號, 油性, 即T字位泛油光而雙頰感覺舒適~


左: 洗面液
中: 溫和潔膚水3號
右: 特效爽膚啫哩霜 ((是清爽型的喔!!!!))


仲有一包波波球~~ XDXD


無色無味, 先加少少水打泡, 再洗面.
起泡量真的不多, 但潔面度好高!! 洗完不緊繃~~


來到重點了!!!!!
HAHAHA!!! 
之後就用溫和潔膚水3號~ 輕力由內到外掃一次!
一次就夠~~ 因為成份有酒精, 不可以太大力同多次來回, 
不然就會變成傷害皮膚了喔!!!

這支潔膚水是經皮膚學專家研製~
一掃乾枯死皮及多餘油脂, 灰灰黃黃果D就係喇~~~
keep住用仲可以預防暗瘡形成!!!


清理好皮膚, 就立即用特效爽膚啫哩霜~
不含油分, 非常滋潤, 仲可以同步強化健康膚質
打好肌膚底子, 再用返日常的護膚品就可以喇!!
我就會再加精華、日霜、防曬~ 之後就化妝了~~~


用了差不多3星期, 真係暗瘡都少左, 皮膚好似懂呼吸咁, 又輕又有光澤!!
返工遲左起身, 都唔怕素顏返工了!!
hahahaha!!!!

養好個底, 其實化妝都不必太重手~~~  XDXD



* * * * * *


是次產品由 Clinique 提供


* * * * * *


Follow: 


   
    

歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 



沒有留言:

張貼留言