2016年7月7日 星期四

[活動] Oral-B X Day Day Cook 女生不同階段都要注意的牙齒問題!!!!!

跟朋友一說到牙齒問題, 我總是第一個分享自身經歷!
因為太慘痛了!!!!
N年前在外國出差中途牙痛
但因工作不能停下, 沒時間去醫院
結果挨著痛回港立即見牙醫!
才知道原來一早已生歪了的智慧齒撞爛了大牙!!!
只可以脫掉, 另一邊的大牙也差不多同情況,
因智慧齒生歪形成一個小空間, 普遍刷牙刷不到, 細菌不斷滋生,
慢慢就變了蛀牙......T_T
經牙醫建議就做了杜牙根, 好好做住隻大牙.
也逐步逐步脫掉沒有用處但又妨害了其他牙齒的該死智慧齒....
4隻智慧齒都脫光了!
唉, 只怪小女畢業後就沒有按年去牙齒檢查
到發生問題才知道是這麼嚴重的一件事!!!!!!

以為這就完了??!!
你錯了!! 我也錯了!!!!
到懷孕時, 作為準新手媽媽的我已經早知孕婦好易被小B搶走營養
所以都努力補給, 也有檢查牙齒牙肉, 同埋洗牙喔!!!
但, 要來的都要來......
到懷孕10個月時, 做了杜牙根的大牙牙肉無端端劇痛起來.
連續痛了3天, 是神經劇痛, 睡不了吃不下, 痛到嚎哭到暈眩...
期間看了兩個牙醫都查不出原因
可能是杜牙根的大牙再受細菌感染, 可能是牙齒神經出問題,
總之懷孕的我, 好多治療都做不了, 就連打止痛針都不行!!!!!!
最後最後, 只可以又脫了大牙才可回復正常生活!!

我可以說, 牙痛係絕對痛過生仔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後, 我同自己講, 唔可以再有一粒爛牙!
我要好好保護我既牙齒!!



早些天就受邀去了Oral-B X Day Day Cook的活動!
齊齊了解同分享女生面對的牙齒問題、護齒小TIPS及護齒新煮意!!!


邀請了洗牙師Eunice來給大家講解一些小知識!!

平時我地成日食野飲野,
會形成一種無色的薄膜, 係牙齒表面、牙縫及牙肉間增生
如果唔早晚刷牙、用牙線清潔, 就好易有口腔疾病架, 如發炎、紅腫及流血等過敏反應!!!!

日常清潔, 真係好重要, 好重要, 好重要!!
唔好好似我咁到牙痛先發現問題,
到時想救都救唔到, 脫左就無架喇.....((哭哭))



Eunice仲示範一次點先係正確又完整的刷牙過程~~
有時自己懶, 真係會MISS左步驟
但用電動牙刷, 係會刷得認真好多!!
因為唔使自己出力嘛XD
用電動牙刷刷2-5分鐘就OK喇~~
Oral-B 3D Professional Care P2000 電動牙刷的圓頭刷頭剛剛好對應牙齒尺寸, 可以做到清潔每一顆牙齒!!!
牙齒及牙肉邊緣都要刷好呀~~
同時呢款仲有壓力感應燈, 一太用力就會著紅燈,
好岩我不自覺會越刷越大力, 刷到牙肉出血=.= 哈哈哈!!
咁我就唔怕用錯力了~~~


之後, 我地做了一個"牙菌膜測試"
睇下平時肉眼看不到的細菌, 係咪真係會出現在牙齒周圍度~
用上特別的棉花棒試管~~

將棉花棒沿牙肉邊緣及牙面掃動,
之後再啪一下頂既牙菌膜顯影劑~~
等佢流落去棉花棒, 咁就可以測試牙菌膜情況!!!!


之後就要試下用Oral-B 3D Professional Care P2000 電動牙刷!!!
用埋含有Stannous Fluoride System既Pro Health牙膏添~~
一於雙管齊下, 睇下係咪真係可以解決到牙菌膜先~
Oral-B 3D電動牙刷好好揸手! 刷頭岩岩好對應牙齒大小!
好易用同好好用!!
真係懶人恩物 XDXD


來看看結果吧!
左邊是用了Oral-B 3D電動牙刷+Pro Health牙膏, 顏色是紫色!
右邊是什麼也沒用之前, 顏色是粉紅色!

呈粉紅色代表牙菌膜較多, 紫色代表牙菌膜較少!!
原來真係咁明顯分別架!!
Oral-B 3D電動牙刷+Pro Health牙膏可以減低牙菌膜的滋生~~!!!!!!!!!!!!
刷完牙, 用舌頭都feel到牙齒係明顯潔淨左好多呢~~
大家要好好護理牙齒, 唔好忽略刷牙的重要性呀!!!


除了由外護理, 也可以由內調理架!!

多吃豆奶類、堅果類、茄、蔬果, 都可以加強鈣質, 對牙齒非常之幫助呢!!


女生也要KEEP住食5色食品, 對少女、孕婦、媽媽不同的女生階段都非常有益架!!
我自己懷孕時就會常吃黑豆、蔬果、三文魚、番茄等!!


Day Day Cook日日煮的創辦人Norma仲教我地煮一道非常之健康的菜式!
"有營紅米飯焗釀番茄"~
材料樣樣都特別揀選過的!
蕃茄: 含13種維他命及17種礦物質, 有茄紅素, 可以抗氧化美白!
紅糙米: 鈣含量比白米多一倍
豆腐乾、枝豆: 含豐富纖維,對牙齒有益.
紅蘿蔔: 需要大量咀嚼, 有效強化牙齒, 咀嚼動作能破壞牙垢膜的細菌薄膜, 潔淨牙齒和牙齦.
芝士: 含豐富鈣質, 仲非常好味XD


Norma的"有營紅米飯焗釀番茄"完成品!!! 睇得、食得、仲好健康喔!!!


學完就到我地自己煮喇!!


忍唔住要搵Norma影返張相!
我真係有睇住DAY DAY COOK既網上食譜煮飯架~~XD


我們的作品, 也算不錯喔!!!!


今次活動真係玩得好開心, 了解護齒知識又學到一道有營健康菜餚~
又係時間回家大顯身手了XDXD
食餐好之後, 記得用埋Oral-B 家用專業口腔護理組合:
-Oral-B Pro-Health 全方位保護牙膏
-Oral-B 3D Professional Care P2000 電動牙刷
-Oral-B 超滑牙線

咁就可以KEEP住有健康牙齒去開胃大食了!!!!!!
YEAH!!!!





* * * * * *



是次活動由 Oral-B X Day Day Cook 提供


* * * * * *

Follow: 
Youtube: Mrs Kan (https://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 





沒有留言:

張貼留言