2016年7月5日 星期二

食記。一次過滿足四個願望! @八幡屋涮涮鍋

對於吃貨黎講, 唔係食得量多就叫滿足~
同一款食物食得多都悶啦!
今次! 真係一次過滿足晒4個願望!!

海鮮蒸氣鍋、壽喜燒火鍋、刺身、串燒!
吃貨表示, 一次食到晒要4間餐廳才有既野, 真係好正呀~


呢間係八幡屋涮涮鍋, 係旺角瓊華中心12樓
地方好大!! 當日係平日, 未算好爆場~ 
所以職員好好比左4人檯我地坐!!


我地仲追加了海鮮塔~ 每人都係加$30! 


係近期好HIT的海鮮蒸氣鍋~~
$30黎講都算值得加!!!
上層有蠔、蝦、南瓜同冬瓜
下層有蜆、扇貝、豆腐


全部都好有鮮味~ 不用太多醬料已經好好食!


最重要是蒸完海鮮, 其精華流去最底的雞粥裡!!!
綿綿的雞粥多了海鮮的味道, 真的一滴都不浪費!! 好吃~~~


好了, 吃日式火鍋才是重點!
餐廳有超大量的食物品種提供~~
丸、菜、醬油、調味, 多到呢~~~~~


而肉類就是一早已經選好的特選美國牛肉及豚肩肉!
薄片上, 肉花漂亮!


我點了自己最喜歡的壽喜燒, 有點甜甜的感覺~ 配牛肉也很合味!
因為牛肉是薄片上, 大約滾個幾秒就可以吃~~
再點少少芝麻醬, 真係超好食!!!
食完一盤又一盤~
豚肩肉就比較淡味, 所以我都係會選牛肉XDXD!!
再吃一點蔬菜, 不是只得肉肉喔!!


除了火鍋, 仲有刺身、壽司、天婦羅、串燒!!
雖然得4張紙仔, 但以火鍋放題再有得任食呢4張!
真係好驚喜!!!!!


我可以話, 質素都不錯~~~~
蝦刺身、三文魚刺身都係必點必ENCORE!!
燒大蝦、燒日式番薯都好好食!!!


最後, 當然要食埋甜品先啦~~
你見到既~ 都係任食!!!!!!!!!!!!!!!!
真係好誇張!!
仲有我兒時最愛的紅豆雪條~~ HAHA!!!


甜品櫃除了芒果布甸、朱古力蛋糕等等正常野之外
仲有呢杯好靚既櫻花奶凍呀!!
淡淡的花香味, 配上下層濃郁的牛奶凍, 就算食飽左都要食多杯呢個甜品~~
HEEHEE!!!


兩個人食左$524, 任飲任食, 仲要咁多唔同款既野, 
個人覺得好抵食!!!
下次生日gathering可以encore!!!


((服務好好!! 換碟收拾快!! 無漏單情況~~))


* * * * * * 


八幡屋涮涮鍋
網址: http://s.openrice.com/QrbS0ipK700
地址: 旺角 彌敦道628號瓊華中心12樓全層
電話: 2151 9918


* * * * * *

Follow: 


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 


沒有留言:

張貼留言