2012年5月7日 星期一

Dermes。免費體驗

由於網上成日見到dermes賣廣告免費試做一次
心諗, 都好喎, 影prewedding前試一次underarm都好
4月頭就打電話約
點知要兩星期後先可以
都ok既
dermes好似好好服務咁
係咁跟進情況, remind你幾時上去, cfm booking, 再提你有d咩唔可做等等

終於, 第一次體驗咁高貴既脫毛中心......
但又唔想被佢sell到
我著到極求其 + 唔帶credit card上去

果然, 一分錢一分貨
dermes個環境真係好professional
個"治療師"都好年青, talk得, 有skill, step by step
consult了半小時先可以開始
開始前亦要做testing試下有無問題
再一步一步講解加打激光
我唔覺得痛, 都無咩野
可能我之前都有做過彩光6次..... 但仲未去晒d毛毛囉......
dermes 儀器好, 服務好, 果然貴得有道理

做完再解釋再consult再sell
又多半小時
我最後咩都無join, 佢無黑面, 無唔比人走, haha! 成功!

佢有sell我一個「新娘子療程」
仲有一個全雙手脫毛 ---> 呢個成三萬幾.....@@

真係貴得好誇張

我好直接問佢, 你地唔覺得呢個價錢係好貴咩?
佢答得好好「我地唔可以話係物超所值, 但我可以話比你聽係物有所值」
我都幾欣賞佢地

可惜我無既係錢才ma......
如果我係少奶奶我會join架, haha!!

沒有留言:

張貼留言