2012年5月17日 星期四

囍嫁。請帖

好了, 又話說煌府已經送請帖
所以一早就決定用免費帖
雖然我覺得自己design既款會型好多同靚好多!!!
但簡生同我分析 -- 無人會去儲請帖囉, d人收到最後都係去左垃圾桶, 唔使花錢係呢個項目上.
嗯, 其實我係一個會儲人地請帖既人囉!! (((掩面
哈哈哈!!
不過我都認同簡生既~

跟住係3月份時, 我又岩岩出左差去土耳其
煌府就係呢段時間入便轉左請帖既supplier -- 新supplier係: 囍嫁!!
打左電話比簡生叫佢"拎返張coupon去188度換之如此類既野"
((簡生真係就咁總括左呢一句比我......@@
因為太簡短, 我唔記得左呢件事

((((((幹啥我一直在做回顧????!!!!!!))))

又好了, 到4月中時
見到188 fb group既新人一個一個咁去揀帖
我先記得!!!!!
好似17/4左右去左188度換帖
apple姐姐提醒我, 好20/4前去囍嫁度換
如果唔係無咁多款揀
仲比佢同婷婷讚皮膚好左 ((暗喜, kaka, 果期飲緊chocola bb))

所以19/4就上左去囍嫁度揀款

果日!! 好。那。多。人。呀。。。!!!!!
可能就快完優惠啦
真係逼到爆左咁

本身揀左款自己好中意既朱古力色正方形帖
簡生話似godiva朱古力盒

但竟然無佢呢個色既信封!!
用香檳色又怪, 金色又唔match, 只好放棄

再揀......

我個人就係好有要求既
太卡通既款 - no
有卡通公仔熨金 - no
太娘 - no
太大陸feel既絲帶 - no
朋友用過既 - no
die cut唔靚既 - no
粉紅色 - no
放唔入餅卡既 - no

最後既最後.......
只係揀到一款中規中矩既款
紅色, 正方形, 中間大大個「囍」字 + 一對鴛鴦

配返個紅封, 其實都幾喜慶
自己都幾歡喜但唔會驚喜, haha!!!

呢個就係囍嫁既帖牆, 可以話任選唔加錢, 咁當然都係standard款居多>>

同埋囍嫁仲有其他野賣, 好似花球, 手花, 姊妹裙, 過大禮用品, 對聯之類都有
價錢我就唔係好知, 不過好多人話比金都平
但, 我目標係要比偉大既祖國平先吸引到我, kaka!!

但姊妹裙呢個item我覺得可以考慮
好多款, 好多色, 價錢合理
始終, 要fitting既, 偉大的祖國幫唔到我幾多......

屎忽痕咁睇下款先啦

呢個款好grand, 但難carry, 以前做姊妹時著過類似款
最起碼唔似謝師宴裙!! 好怕姊妹裙咁樣!!
 

呢款好女神, wahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!
 

呢款係平時見開既, 但佢係心形胸, 正!!


囍嫁facebook page: https://www.facebook.com/#!/pages/%E5%9B%8D%E5%AB%81/138201862975805

沒有留言:

張貼留言