2012年1月12日 星期四

Pre Wedding Photo 希臘女神(Beauty Hera) 5 - 收貨日

我承認, 我太懶了..........
一直沒有更新
因為真的沒什麼可以更新
進度慢得可以

只在2012年1月頭去了希臘女神收貨
約了7點, 準時到達
上了二樓睇成品
我都忘記了油畫/大海報/封面是哪張相.......=.="
不過, 整體都幾好
所謂的大相薄比想像中細了一點喔....... 哈哈
不過做左uv coating, 手感真係好好多
雖然無咩effect, 如砌圖/漸變/跨版等等
但我都滿意既.....

可惜大相薄既背面有花痕
好在佢話可以換, 等多1-2星期就拎得返屋企

而細相薄, 我零要求, 只為送比屋企人留念
所以無在意

油畫幾好, 無加錢轉粗框係正確的
因為我返到屋企再睇時先記得呢個係幼框
完全無問題喎
睇油畫係睇個人靚唔靚, 而唔係個框貴唔貴~ heehee
又慳返幾百蚊, yeah!

大海報, 4x6尺........
大到我唔知點收藏.......xyz

另外仲有兩個水晶4R相架
因為未返貨, 又要遲d先有得拎

softcopy就一早拎左架啦
我仲自己用佢d softcopy做多左一本205x200mm既 photobook
output埋都不過係100蚊左右, 正到不得了
好想傳比朋友睇呀~~~ wahahaha!!!!


好, 第一輯prewedding - K.O.!!



沒有留言:

張貼留言