2012年1月12日 星期四

。回禮。

其實, 點解結婚要整回禮架~~~!!!!!!!!!!!!!
邊個咁殘忍做壞個頭呀????!!!!!!!!!

我原本真係唔想整回禮
budget有限 = 選擇既小禮物有限
同埋, 眼見大部分都係無謂野
最重要係無謂得黎又要印住新人個名
無謂到極點

但打聽過父母口風
得出「個個結婚都有, 你唔可以無wor」既結論.........
但佢地亦都話「d回禮好廢」..........
仲拎左個招財貓鎖匙扣比我睇話係某某結婚既回禮
我回佢「佢做年宵賣淨貨呀???」
癲架咩........

ok, 之前我都做過下資料搜集
心目中以食左落肚就算為目標
朱古力 / 開花茶 / 星星糖 都係我考慮之列

過多2-3個月再選。哈哈哈~~

1 則留言:

  1. 都係食落肚最好。
    而且係知咩牌子同來歷既食品。

    回覆刪除