2022年9月15日 星期四

★抗皺淡紋facial推介~ Wasser Beauty 溫泉細胞再生抗皺面部護理★

雖然我成日都話自己係佛系媽媽,
但我都會好勤力護膚架~~
今次我就去左Wasser Beauty做返個facial treatment,
改善一下歲月不饒人既皺紋呀!


去到Wasser Beauty, 美容顧問會先了解我既膚質, 同想改善既地方,
再安排最岩我既treatment,
今次我係做 #溫泉細胞再生抗皺面部護理
最主要係幫我提高細胞再生能力,
減淡細紋同埋皺紋, 令皮膚保持彈性, 維持bb肌!!

先清潔面部同時再做深層peeling,
之後會搽gel, 開始做射頻機,
佢係由意大利SIG最新研創的 #3G無極射頻儀 !!
透過其3個非常優點: GREAT(強大能量);GENIALITY(溫和舒適);GOOD(極佳療效)
平復幼紋及皺紋
收細毛孔,提升面型
美白肌膚,消除浮腫
加速淋巴循環
刺激骨膠原及彈性纖維之生長


機頭暖暖地, 一D都唔會痛,
岩晒怕痛唔敢做機既朋友仔!
美容師會特別針對多皺紋既位置,
好似我就係額頭、微笑紋同眼尾紋比較深,
也會順住臉部輪廓作向上提升!
令皮膚更緊緻~~


做完之後就可以敷返個 #溫泉細胞再生抗皺精華mask !
蘊含黃豆纖維及大豆斟萃取物,
可提供細胞更新能力、增加骨膠原合成,
鎖住皮膚水份, 同時減淡細紋和皺紋!!
美容師仲會幫我做美容按摩,
舒服到我訓著左~~ XDDD
好耐未試過一個咁relax既facial啦!!


做完facial 我就順便坐埋 #幸福椅 ,
利用電磁場技術刺激盆底肌肉
非入侵性, 好安全, 好岩生過小朋友既媽媽架!


無需脫衣,唔洗怕尷尬
只需30分鐘,輕鬆完成療程
改善陰道鬆弛,解決尿滲
增肌減脂,改善痛症


好喜歡Wasser Beauty,
美容師好好人, 又唔會chur住你,
仲好好可以幫我安排到一次做兩個treatment,
真係好岩我呢個繁忙媽媽~
都要多謝家人幫我睇住D小朋友,
我先可能enjoy到呢個咁難得既 facial me time!



沒有留言:

張貼留言