2020年4月3日 星期五

[簡太廚房] 嫩煎雞胸伴沙律菜 - Meat Alphabet 西班牙穀飼黃雞胸肉 (附訂購優惠)

#媽媽抗疫日記 #技能解鎖 

有追開post既媽媽都知我呢排成日技能解鎖升level,無論係手作班、美術班、甜點班都有新佳作,得到家人(最主要係丁丁同細細)既欣賞,我心感榮幸~

雖然呢個疫情令到大家都好疲憊,但關關難過關關過!

也因為呢個疫情令到大家可以同家人共渡更多時光~成日都問「夠唔夠口罩」「買唔買到米」「我見到有幫你買埋轉頭比你」,今次我又搵到平價既靚靚雞肉喇, 上網一次過訂一箱真係好實惠,最岩同家人分享~~


我買既係 Meat Alphabet 西班牙穀飼黃雞胸肉 (去皮無骨),咪以為雞胸一定唔好食(實不相瞞我開頭都咁以為,但食完你就會改觀),原來呢款黃雞胸肉係超juicy!超好食!來自西班牙,由玉米餵養的黃油雞,絕無添加生長激素,加上無皮無骨好岩小朋友、減肥人士食添!

一包超大包,有成600克,入便有大約4件大雞胸,我都要分2-3餐先食完一包,個人覺得好抵食!除左平時煮菜炒肉做法,仲可以變做西餐食法~~我知大家都留家太耐,好乖咁減少外出用餐,所以特別煮呢個當出左街食好西!哈哈!


[嫩煎雞胸伴沙律菜]



醃料:
鹽 適量
黑胡椒 適量
乾迷迭香 適量

材料:
Meat Alphabet 西班牙穀飼黃雞胸肉 一塊
沙律菜 適量
鴻喜菇(小啡菇) 適量

做法:


將雞胸肉退冰至室溫,將雞胸肉對切一半,不要切斷。


將醃料均勻地抹在雞胸肉上,醃15分鐘。


熱鑊加油,放入雞胸肉煎2分鐘,不要動喔!
再翻轉煎2分鐘,轉小火,加兩匙水,蓋上鍋蓋繼續悶煎5分鐘。


先取出已煎好的雞胸肉,將已洗淨的小啡菇倒入鍋中,加點鹽、黑胡椒,開中火快炒至熟透。
洗淨沙律菜放碟,放上雞胸肉、小蕃茄、小啡菇,完成!


呢款雞胸肉好大塊,對切可以快d煎熟,唔怕煎到燶晒但入便唔熟!煎完雞胸肉,仲有少少雞油用來炒菇,超級好食架!!!

抗疫生活都要吃得好!!!
今餐好滿意喔~~~


提提你,咪以為好貴,真心抵買:
Meat Alphabet 西班牙穀飼黃雞胸肉
1箱9包,$864.00,每包600克;除開一包都只係$96!(包運費)
平時我上網買一包260克法國無激素雞胸都要$70!260克咋!
由即日至31/5/2020,更可以享有$50折扣優惠添!
訂購網站:https://bit.ly/2JkKWdj
折扣優惠碼:BUTCHERHK04


BUTCHER.HK 優質肉類直送平台
以最抵價錢出售原箱優質急凍及冰鮮肉類
包括:
S-Pure | Coleman | Meat Alphabet | MT Barker | Naked Chook | Tyson
English Organic Lamb | Welsh Lamb
KR Castlemaine | MOE | S-Pure
Meyer
訂單滿 HK$480 免運費

沒有留言:

張貼留言