2020年3月12日 星期四

​★[量膚定制] 只屬於自己,専屬的去眼紋、改善黑眼圈產品方案 by MTM​★

女生會注重面部的保養,
有效改善黑眼圈去眼紋的產品更是保持眼睛Bling Bling的必需品!!
因為大部分人是先有眼神接觸, 一看就看你雙眼,
加上眼周皮膚是最脆弱的皮膚之一,
隨著年齡增長, 細紋就會慢慢的加速增生,
一出現就變得非常難纏!
眼紋一出就完全暴露年紀, 就算化了妝, 也不一定遮得住眼角細紋,
而且改善黑眼圈的去黑眼圈產品要求和功效亦愈黎愈高
所以我要加強保養, 找真係有用的眼部產品呢~~~


我去了MTM,試下他們最出名的 Tailor-made Skincare, 亦即係 [ 量膚定制 ] ,
是一種按肌膚需要而測選及調配適合的產品,
護膚顧問會找出最適合我的専屬護膚方案~~
今次推介給我的是專屬的去黑眼圈產品!

首先會由專業護膚顧問先了解我平時的生活作息、飲息習慣及情緒壓力,
同想改善既肌膚問題, 之後就會用儀器為肌膚進行詳細評測!



利用專業的肌膚評測儀就可以一眼睇到眼周的肌膚問題!
原來我眼底細紋偏多, 缺水, 黑色素也深,
看上個人會顯老顯累!!



護膚顧問建議我選用皇牌去黑眼圈產品Custom-Blended Eye Mask去改善眼周肌膚、重點改善黑眼圈問題!!
即時教我點用呢個去黑眼圈產品添~~


再幫我選好適合我眼部的Collagen Pad 同原液處方,
即場進行調配~~
可以睇住去黑眼圈產品的調配過程, 感覺十分專業又安心!


Custom-Blended Eye Mask
分別有兩部分: Collagen Pad 及 Eye Expert Essence
二者結合使用



咪睇Collagen Pad薄薄地一片, 以為佢係普遍棉片,
Collagen Pad含有高濃度的膠原蛋白, 以專利冷凍乾燥技術製成架!!
分別有兩款: OutLine及HighLight~


HighLight: 改善黑眼圈問題
含有α熊果苷成分(Alpha-Arbutin),
可抑制黑色素形成, 改善黑眼圈, 提亮膚色!!
而甘草根精萃(Licorice Root Extract) 除左減少黑色素沉澱外,
也可對抗紫外線的侵害, 預防光老化!


OutLine: 減少眼部皺紋
含有豐富的秋葵精萃(Okra Extract),
可以有效抑制肌肉細胞收縮, 重點減退同預防皺紋和表情紋的形成!!
更可大大加強抗氧化功效~~ 延緩肌膚老化~~


護膚顧問建議我兩款都要用, 可以隔住用,
咁就可以同時改善兩大眼部問題啦~~


Eye Expert Essence本身有水解歐洲李精萃、菜薊葉精萃、山金車精萃同人參根精萃等成分
可以減少眼紋同時改善黑眼圈
而今次護膚顧問就幫我加入膠原原液+聚合草原液去調配,
可高度保濕及改善黑眼圈問題!!
Eye Expert Essence 上更印上我既名字, 肌膚問題, 原液處方及調配日期
是一人一方的専屬護膚方案!!!


用法好簡單:
1) 取3 (各眼) PUMP Essence 均勻塗於於眼底
2) 將乾的Collagen Pad 放上眼 (記得要乾手拎Collagen Pad)
3) 再取3 (各眼) PUMP Essence 塗上Collagen Pad 上, 推開至完全滲透
4) 待20-30分鐘直至Collagen Pad 接近乾透時, 將Collagen Pad 由外向內慢慢除下。


由於我自己的眼底下皮膚細紋比較多,
而且想改善黑眼圈問題
所以會將闊身位置貼近眼頭位置下方,
精華質地好水潤好舒服, 不會刺激皮膚, 岩晒眼周易敏感位置,
千萬不要敷過時, 不然眼膜太乾除下時會拉扯到皮膚!


可以連續使用, 我已經敷到第六日啦~~

係咪好想知效果呢
.
.
.
.
.
.
.
.
.
再拉落去丫
.
.
.
.
.
.
.
.
敷完幾日已經見到超級明顯的效果!!!!!
細紋減左好多, 平滑返!
黑眼圈也改善左好多!
呢個去黑眼圈產品真係好勁呀~~~~~~~~!!!!!!!!



化妝時最感受到個改善情況~~
唔怕眼底細紋卡粉, 好正呀~~~
MTM Custom-Blended Eye Mask 去黑眼圈產品,十分推薦!
黑眼圈改善後,看上去視覺年齡後生左幾年XD
其他去黑眼圈產品都冇呢到個效果~~
你就知道岩自己的眼周保養有幾咁重要!!!





想了解更多, 可以去MTM睇睇~
https://www.facebook.com/MTMSkincareHK
https://www.mtmskincare.com/


店舖地址:
尖沙咀維港文化匯K11 MUSEA B101店
銅鑼灣時代廣場B203A店

* * * * * *


Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)






歡迎聯絡合作:Email: ja20121111@gmail.com





沒有留言:

張貼留言