2020年2月14日 星期五

四眼妹福音~ 散光隱形眼鏡 (散光con) 推薦!!


身為四眼妹一族, 我自從小四、小五開始已經有近視了~
還好不算太深, 到現在都只是五百多度左右,
但是散光就差不多已經有一百二十五度!!!
上到大學, 終於忍不住要換走四眼妹的造型
是說, 當時的散光隱形眼鏡 (散光con) 真的很貴......
而且聽人講散光con係會厚啲硬啲, 搞到我有d擔心, 唔敢試,
之前都用開ACUVUE, 上次去驗眼, 一問之下ACUVUE都有1 Day 的散光con,
先知原來而家d散光隱形眼鏡唔係想像中咁!
厚度貼近普通隱形眼鏡, 而且更可好好保護眼睛~
身為皇牌透明con牌子當然令人更安心, 話晒眼睛係靈魂之窗喔!!
心動不如立即行動, 我轉戴了散光隱形眼鏡 (散光con) ~!!

手上的就是ACUVUE OASYS 1-DAY with HydraLuxe for ASTIGMATISM
是散光隱形眼鏡 (散光con) 來的喔~!!


可以配足雙眼的近視同散光度數,
睇野就更穩定清晰!!
1 Day即棄型隱形眼鏡 (散光con) 的包裝為30片/盒
我左右眼有D唔同, 所以配左兩盒!


每一隻散光con都有在包裝上註明詳細內容, 唔怕攞錯!
尤其去旅行, 只拎幾對用, 好怕自己戴錯邊 XD



看上去散光隱形眼鏡片(散光con)比平時的偏厚一點,
但水潤度非常高!!!
戴足一日都唔會眼乾、眼累~~
高度保濕呢點真的好重要~~!
同時全天候防UV, 可以阻隔> 99%的UVB及>90%的UVA,
眼球可以得到更好的保護添~

戴上散光隱形眼鏡(散光con)感覺好自然!
我終於可以睇清楚遠既野, 唔再有重影喇!!
戴足全日都好舒適, 眼睛無乜疲勞感~~
而且不易走位, 貼得好好~~
仲有野樣一定要提醒大家, 一定一定一定要定期去驗眼,
配散光隱形眼鏡(散光con)時都要去返有代理權嘅眼鏡舖,
如果買到水貨甚至假貨, 對眼睛既傷害真係可以好大架!!!




ACUVUE OASYS 1-DAY with HydraLuxe for ASTIGMATISM
(ACUVUE 1-DAY 散光隱形眼鏡)
更多產品資訊:

沒有留言:

張貼留言