2019年10月29日 星期二

★秋冬必備 - Lancome全新的二合一氣墊粉底★


近期轉用左新粉底, 一定要介紹下,
因為呢一盒真心超方便超好用!
佢就係Lancome既BLANC EXPERT CUSHION URBAN DUO PALETTE,
係一款將粉底+遮瑕合二為一的美妝產品!!

要知道媽媽最需要既係時間!!
一盒就可以幫我解決修護、膚色、瑕疵等問題,
忙起上來帶出街也可輕易補妝, 不佔手袋位置,
真係好岩媽媽用!


BLANC EXPERT CUSHION URBAN DUO PALETTE
升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合
白色盒+玫瑰金邊, 一整個美到呢!
Lancome的包裝真係唔會令人失望~~


是用上其皇牌粉底 Blanc Expert Cushion 為基礎,
我之前都用過, 好保濕好輕透, 中度遮瑕~
而家新加入了柔滑遮瑕膏, 
就可以一次過發揮雙重功效來幫我修飾肌膚!


先用toner及lotion為皮膚保濕, 需要時可再塗防曬, 
不然粉底也有SPF36, 對我來說不是常在太陽底下是足夠的!



全新設計的雙面粉撲, 
絨面是用來為黑眼圈遮瑕, 尖尖設計非常好, 可以輕易印上眼角位置!
再用Ruby-cell的一面抹上粉底液~ 拍拍拍幾下就完成!



上完底妝已經覺得膚色好左好多!!! 精神左好多!!!
所以話呢, 化個好既底妝已經加好多分~~
睇黎呢盒雙效遮瑕氣墊粉底組合會成為近期我既新歡~~


另外, 不得不提另一款BLANC EXPERT CUSHION,
出左新氣墊粉盒!!!!
超美超美超美!
是全玫瑰金面的, 還有小水珠在上面, 華麗得來又可愛!



粉底也是特強保濕配方, 一整天也不易脫妝,
非常好用!


想秋冬都有好妝容, 推介Lancome 全新的氣墊粉底,
從內滋潤保濕, 皮膚更顯明亮光彩呢~




Blanc Expert Cushion 升級版瞬白亮肌氣墊粉底於各Lancôme專門店及美容專櫃有售

#LancomeHK #BlancExpert #CushionUrbanDuoPalette




* * * * * *

沒有留言:

張貼留言