2019年9月9日 星期一

★小朋友之科學~ 日本VisionsKids 兒童電子顯微鏡★



有鑑於家中實在有太多公主玩具同kitty玩具,為左令丁丁同細佬都可多元發展,我地上次行書展就見到呢款 #STEAM 兒童產品,集科學趣味於一身的 #兒童電子顯微鏡



係日本品牌VisionsKids出架,你地唔好睇佢細細支的的式式就以為係玩具、假顯微鏡,雖然我第一次拎上手嘅時候我都抱着懷疑嘅態度 但我自己是用過之後真係覺得好好玩!


首先要係電話度裝一個app,我係屋企搵左一部舊電話黎用,裝完之後就可以同電子顯微鏡connect,好快好簡單,之後就用顯微鏡周圍探索!響電話度睇到放大左1000倍嘅畫面!對於小朋友黎講係超級amazing!我地呢排就成日帶埋去公園觀察花花草草小昆蟲 佢地見到葉子上有唔同的紋理、花朵入便有花蕊,我地做家長就可變身成為老師教下佢地


平時係屋企都可以拎唔同既物件,細心睇就會發現好多有趣地方!在海灘拾到既貝殼有坑紋、髮夾上的小圖案!兒童電子顯微鏡玩落真係停唔到手


兒童電子顯微鏡
提升小朋友的專注力及觀察力
大人小孩一齊玩,增加親子互動
連接電話使用,方便簡單
可放大至1000倍
支援影相拍片
內有8粒LED燈,可調節亮度
簡單左右移動便可對焦
附有360°旋轉支架

VisionsKids KyoMiKids兒童電子顯微鏡 ($499)
以下地方有售
LCX XPlus/英京影音/百老匯/ZETA/HKTV MALL/DDSLifestyle/Mango Mall/Rabbit N Radish/Mega Concept/ProductPro

如果你地對VisionsKids既產品有興趣,可以加入以下粉絲團,不時會有購物優惠架:
【BBCUP x AEHK】粉絲團
https://chat.whatsapp.com/GLtrhMKNMeXF1oZhfYSi8P

九月限時團購優惠:
VisionsKids HappiCAMU+ 雙鏡兒童相機 (零售價$489)
團購價:$399 (包順豐站~只限香港地區)
加送歐洲進口制造防藍光保護貼 ~價值$59

沒有留言:

張貼留言