2019年1月24日 星期四

★不再乾燥不再紅!法國Skin Re:birth 不死草面膜★

有無試過一起身,成塊面乾晒,
又紅又敏感???
我試過!我真係試過~!
尤其在乾燥天氣,睡前又懶,無搽面霜就訓覺⋯⋯
一起身乾到甩皮,又點可以化到個靚妝出街呢?



而家我會用Skin Re:birth 不死草面膜::::

可以令皮膚即時回復正常!
不再乾燥不再紅!




 一盒有5片。


成份精純至極,不含有以下有害及二次致敏成分:
人造色素及人造香精
防腐劑
礦物油脂
SLS及SLES等硫酸鹽類物質
潔面不含皂基
轉基因物質


取出面膜,將白色的紙在上,面膜在下


一撕就好快貼面啦~~
每次15-20分鐘,可每天使用~
敷完無需清洗,可用潔淨的半乾溫熱毛巾輕輕按壓面部就OK。


面膜好貼好薄~就好似我的皮膚一樣!
敷左都唔覺,唔怕嚇親小朋友XD


不死草面膜採用左水合物傳輸系統復配植物提取精華,
可迅速將舒緩成分以負壓形式導入肌膚內,強化肌膚動態屏障層!
特別針對乾燥、毛孔粗大、緊張不適、出現過敏情況的肌膚。
更可用於激光、微針、微整、及煥膚類美容操作後的肌膚鎮靜與修復架~~



敷完成塊面都補足水!!!
又滑又亮,無晒泛紅敏感同甩皮,非常強效的急救面膜呀!!!!


法國 Skin Re:birth 不死草面膜
都好適合剛做左激光、微針類、水光針類、超聲刀類、煥膚、痤瘡等美容操作既女生~~
只需要敷面膜前用生理鹽水或純淨水清潔肌膚表面,
才敷不死草面膜,連續使用2週,
可以高效喚活細胞丶增強屏障,
同時深層美白 丶長效保水及抵抗衰老!!

過年前我都要勤力D敷面膜,
美美的去拜年喔!


購買點:
Korea•Top•Store
門市地址:澳門筷子基聯薪廣場地下來來超市內商鋪L1(舊天客隆)
電話:65572887


* * * * * *



沒有留言:

張貼留言