2018年12月30日 星期日

★去污再亮澤,Hijiriko "富士山之泥" 面膜★

我近期試左款新面膜!!
非常特別,重點是好好用,同好有效~~~
佢就係 Hijiriko 富士山之泥!


皇牌富士山之泥面膜採用了珍貴原料「富士山火山泥」!
再配合荷荷芭油,角鯊烷油,活性炭等,
提煉出保濕性出色的純淨面膜。

富士山泥擁有非常好的吸附能力以及去污能力,
能夠有效吸出毛孔深層污穢以及長期積聚廢物。
礦物質成份及天然油有效地滋潤皮膚,
導出皮膚原有的光澤。



質地好似平時既cream mask咁,
好易推開,上面好舒服,無刺激性。
泥膜敷約10~15分鐘,或等面膜乾後,
用溫水徹底沖洗就OK~
一星期可以用1~2次~

我自己用左幾次,
覺得佢真係可以幫我做到去除面部多餘的油脂,
臉頰清爽左,少左出暗瘡同粒粒!



咁珍貴的富士山泥都可以用來做面膜,
我覺得好特別!
出來效果都非常好~~
可以幫我滋潤皮膚,同時提亮~
難怪在日本Cosme咁受歡迎!
提提你,呢款面膜無香料、無染色,非常低敏呢!


富士山之泥剛剛登陸香港,
暫時還沒有門店的,
但可以到官網購買: www.hijirikohk.com




* * * * * *


沒有留言:

張貼留言