2018年1月17日 星期三

★洗衣液推介! 日本5年第一洗衣液Ariel - 抗菌去漬超強★



唔知各靚媽有無留意...
自從有了小朋友後, 總是有一堆洗唔完既衫......
我講既只係自己衫, 都未包括小朋友果D呢~
因為同佢地一齊食飯呀玩樂時,
佢地總會整到我成件衫都好污穢,
哈哈~~ 好似口水鼻水、食物污漬、顏料、鞋印等等......
照顧佢地一日, 就好似去完戰地咁XDXD
所以我都比較喜歡買一些強效去污既洗衣液~~!!!
做到深層清潔、去污、抗菌!!!
洗衣液推介用Ariel~~


Ariel 日本原裝進口洗衣液~
是日本主婦最愛的洗衣液~  
日本連續5年銷量第一架!!
可以話係日本主婦界既名牌子!!! XD


香港咁潮濕既地方~
好多時都洗完衫乾左仲有嗡味,
普通洗衣液真係比較難去異味, 
唔通又要再買過支衣物除臭劑?!!
NO~ NO~ NO~
用Ariel洗衣液就唔使擔心呢個問題喇!
佢可以做到 50倍深層抗菌,
抗菌力深入纖維底層
洗完既衣物可 72 小時長效抗臭~ 無晒異味嗡味架!



出來既衣服又乾淨又香噴噴~~


同時, 佢既去污力真係超強!!
100 種污漬一次洗淨,
好似我呢個媽媽,
好多時都會比小朋友食飯時弄得一身都係食物漬=.=
而家唔使用漂白都能深入衣服纖維洗淨~
洗一次就 OK!!
連老公既白恤衫都洗得白白淨~~


佢既超濃縮洗衣液配方,
一小杯已經洗到一機衫!

Ariel洗衣液的樽身後而有建議使用份量~



我平時開一機就會用0.8杯, 即是去到55L的標示位~


想將洗衫變得輕鬆又簡單~
推介大家用Ariel洗衣液,
抗菌抗臭去污, 同步進行!
買一支就夠用~
岩晒我呢個懶媽媽XD ((偷笑))



記住指定百佳及惠康超市有售架!
HKTVmall 都有: https://goo.gl/QiDF69


* * * * * *


沒有留言:

張貼留言