2017年12月11日 星期一

★éPure 完美素肌防曬精華, 比粉底更優秀!!★

利申,我係一個差不多日日都會化妝既人XD
除非當日遲起身遲出門,
如果唔係我都會化妝出街同返工!
(或者返到公司先化妝,所以我有放full set化妝品在公司XDXDXD)

日日化,我未去到神級,
但都有小小的心得,
起碼知道點化自己會看上去精神同有光彩~
這兩點好重要架!
而家我化妝都是為了隱惡揚善~~
有好既肌膚色同水潤光澤,就是我要的效果!
所以好既底妝就是成功的一半!!!


近期我大愛這支!
éPure的完美素肌防曬精華!!


又話講化妝品,點解又講左去精華架?
好好好,大家要留心!
因為佢係一支有遮瑕功效的美白保濕護膚品!
做妝前打底勁正,
分分鐘代替粉底都得,
睇下我點打造完美素肌效果啦~~~~


éPure的完美素肌防曬精華採用了最新納米技術配製!
質地輕盈柔滑,裸色遮瑕效果好好,可以打造似有還無的美美素肌!


精華配方強大~
可以極速修復膚色暗啞及不均等問題,
減少黑色素及細紋形成!
同時具備物理防曬 SPF30 保護,
減低紫外光帶來的傷害,肌膚無咁易老化架~


保濕成分含高濃度保濕因子,能激活細胞再生,讓肌膚內在水潤飽滿!
輕輕一抹一推就完成底妝,
好貼好薄,仲幫我收細毛孔!
皮膚看上去有光澤又柔滑,膚色仲非常自然添~~


只係搽左一下防曬精華,係咪好似搽左粉底咁呢~
但呢支係美白保濕護膚品黎架XD
用普通潔面產品已經可以洗走~
方便懶女人!!!XD


這支多功能素肌精華可以令肌膚由內而外均勻透亮,
又可以迅間亮白及均勻膚色,
平時化妝改用佢作為底妝,
有上妝效果同時又有護膚作用,
一支KO晒護膚同化妝,
好正呢~~~



* * * * * * 


éPure Nude Perfecting Essence
完美素肌防曬精華 (SPF30)
HK$498.00

éPure:


* * * * * * 









沒有留言:

張貼留言