2017年7月2日 星期日

☆孕媽媽☆ 第二胎寶寶出世啦~!@東區醫院順產記


#day1
#newborn


完全無預計咁快之下生左阿囝出黎!
因為我 9/6 (星期五)才最後一天上班,
終於可以放產假好好休息,
但我在11/6(星期日)就順產生左喇!!!!!
明明 12/6 星期一先係我既產假第一日XDXD
今次係前0後10,好勇猛!

講返果日,真係充滿混亂既一日!
丁丁於前一晚唔舒服嘔左成個晚餐,
到半夜又斷斷續續每隔一個鐘就嘔水嘔黃膽水,
到朝早去睇醫生,
佢睇完到我唔舒服,好似肚痛又似陣痛,
食午餐阿丁又嘔又肚屙,我又痛,
倒瀉蘿蟹咁,急call嫲嫲照顧阿丁先。

其實我果刻都未覺得生得,
以為少少痛,為保安心都係去轉醫院好D,
但去得醫生多數都會留院(就算未生得都要留院觀察架啦~以我既經驗,我好明白!)
所以必須要帶定入院既物品以防萬一!!

而我地係到呢一刻才執走佬袋XDXD
之後飛的上東區醫院,
本身應該去登記處就可以直接辦入院,
但果日係星期日,要先去急症室登記先,
再等安排,姑娘見我已經足月,所以可立即上產前房,
辦好入院手續簡生就被趕走⋯⋯
無法產前房的探病時間有限制嘛 ⋯⋯
他要到探病時間才可再上黎。

當時去到東區醫院時,已經陣痛十分鐘次,
佢再返黎睇我已經五分鐘次,
原來真係生得喇,我都估唔到會早左成十二日出世~
但當時仍未見紅未穿水,都係痛住焗等,
開頭都有連心跳機CHECK住BB心跳同宮縮情況,
CHECK大約一小時,無太大問題就唔使再連住。

姑娘巡房時,都不斷問我情況,痛成點之類~
其實都跟得非常足~
到晚上九點半痛到典床都係開兩度,
點知開兩度,姑娘用指探囉>_<
ANYWAY,果時都唔理太多,話入得產房,
就急急腳打比簡生叫佢回來,
醫院既阿姨就開始叫執野,
將所有個人物品執好,帶去產房。
!所以入院時盡量唔好帶太多野!

阿姨推輪椅比我坐,去到產房,
有LOCKER可放個人物品,放心有鎖。
之後就換衫上床,
又係痛痛痛同等等等,
期間突然聽到"POO"一聲,原來我終於穿左水喇!
如果唔可以自行穿水,就要姑娘做人手穿水,
聽人講痛到爆!!

而簡生到產房時已開8度,
我幾驚佢未到就生左!
一輪尖叫聲,再跟著姑娘同助產士的呼吸指示,
十點半終於生左囝囝!!

全程靠自己呼吸呼吸,無聞笑氣、無打針、無用無痛妢娩,簡生話我痴線架!!!
點解我咩都唔用,唔係我勇,
係因為時間太快了,
笑氣聞左會無力生、打針同無痛妢娩都要生前四小時做⋯⋯
尤其我第二胎,係會快好多,
所以就用最自然既方法!跟助產士的呼吸指示!

生完再清胎盤、檢查、縫針等,
又用了兩個多小時。
最後半夜兩點才回到產後房休息~

值得一提的是,我有UPGRADE去半私家房,
即是3人一間房,有獨立洗手間,
而且探訪時間是早上8時至晚上9時,
非常好!
雖然價錢會貴D,但非常值得的~~~

住多兩晚,寶寶跟我都沒問題,
就可以出院了~

東區醫院,我覺得政府醫院來說,非常好!
人不多,上至醫生姑娘助產士下至阿姨清潔姐姐都好好~
醫院也支持人奶餵哺及母嬰同室的喔~


我們的第二個寶寶,囝囝,2017/6/11,3.17kg~


DAY1-DAY20: https://www.youtube.com/watch?v=OSm27hpsgL4



PS: 支持順產,hp回復快好很多!生完仲有力餵奶傾計講笑話~
PS2: 而家仲覺得好似發緊夢咁!



* * * * * *


第一胎:☆孕媽媽☆ 平安夜順產記

更多分享:
☆孕媽媽☆
☆成長日記☆


* * * * * *



沒有留言:

張貼留言