2017年2月25日 星期六

[銅鑼灣.食記] 閨蜜傾心事之好CAFE!

而家去食飯, 多數都係搵樓上餐廳了!
因為旺區好多地舖都又貴又唔好食, 性價比低~ 同埋又多人, 食個飯都要急急腳, 唔可以同朋友慢慢享受......
今次就約埋閨蜜去樓上CAFE又食又傾!
食得開心, 又可以慢慢傾計, 結果傾到成11點都唔捨得走XD
趕唔切去奶奶屋企接返個囡, 哈哈, 好彩有老公幫手~~~



今次選了位於銅鑼灣TIMES附近的小桃咖啡室!!!!!!
我最喜歡佢地有個靚VIEW!
可以睇晒成個TIMES SQUARE景色~ 雖然樓層唔高, 但也很寧靜舒服呢~
((題外話, 原來小桃咖啡室的上手餐廳是女僕cafe呢~))



蘑菇湯, 味道濃郁, 充滿了蘑菇香, 好滑身添~



飲品點了: 焦糖可可 $48 & 異國戀人 $52
因為我近期不可以飲冰品, 所以無緣品嚐小桃咖啡室的多款特色飲品!!!
每樣都好吸引呀!!!
異國戀人由香蕉+菠蘿打成的沙冰, 我好想好想飲!!XD



小食盤: 蜜糖腸 + 脆炸蝦餅 $98
滋味小吃, 好岩做前菜, 蝦餅夠脆熱!



蜜汁雞中亦 $68
女仔真係好喜歡食雞亦XDXD 煎過的雞亦配埋沙律菜, 感覺無咁邪惡~



得獎菜式(!!) 魁北克舖天薯條 配 醬燒豬仔全骨 $198/HALF
牛仔骨非常之軟腍, 醬汁好入味, 唔會好濃味, 分了少少香甜感~~
同埋, 半份都好大份!! 兩個女仔食唔晒XD



魁北克舖天薯條, 用左MOZZARELLA芝士同埋特色醬汁調味~
加上剛剛炸起的薯條, 非常MATCH!!!! (但都好熱氣好邪惡XD)



就算食到幾飽, 作為一個女生, 總要點返個甜品,
咁先叫完美!!
我地點了一個CHEESE CAKE同一個心太軟~~



心太軟, $58
即叫即焗, 時間要等耐一點, 但都值得,
因為一切落去, 流心果下, 真係好治癒~~~~


今晚食得好開心, 除左食物不錯外, 環境也非常合適朋友們去傾計, 我仲見到有好多BOARDGAME可以玩~ 而且唔趕人架! 我地坐左成3-4個鐘XDXD 都仲好好服務!!! 佢地仲可以包場添~~ 我見餐牌有好多PARTY FOOD! 會按不同人數有不同食品及價錢, 好貼心~~~




* * * * * *


小桃咖啡室
地址: 銅鑼灣 波斯富街83號波斯富大廈2樓D室
電話: 2808 0789


* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)




歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com


沒有留言:

張貼留言