2016年11月6日 星期日

★[送禮] 我的最新最強去黑眼圈良品 (◕ܫ◕) MEDiPLUS*白眼圈* ★


作為雙職媽媽, 白天努力工作, 晚上還要努力照顧自己的小老闆,
每天都睡不夠......!!!!! 黑眼圈嚴重到一個點!!!!!! இдஇ
再加上日日都戴con, 化妝...... 拉扯擦拭, 眼睛周圍的皮膚也鬆鬆的~
是說女生的眼睛是出賣年齡的最好證據,
一看我就知姐是一位飽歷滄桑的媽媽了......
可是, 我想做的是一位潮媽, 而不是大媽呀!!!!

收到MEDiPLUS*白眼圈*,
雙眼已經閃閃發光~ (✪ω✪)
係咪真係可以將黑眼圈變返做白眼圈呢~~~~~~~~
大家睇落去就知喇!!

手上的就是MEDiPLUS*白眼圈*褪黑藥效眼療膏[[強效版]]~~!!
5大嶄新歐洲技術成分~
針對以下人士使用:
1) 黑眼圈、眼袋纏繞多年
2) 經常捱夜
3) 長期使用電腦
4) 配戴隱形眼鏡
5) 喜歡搓揉眼睛
6) 眼部化妝及不當卸妝
7) 預防眼圈眼袋

喂呀, 根本就是為我而設的嘛~~!!!!!!!!!!
♥(´∀` )人



其實佢點幫我由黑眼圈變回白眼圈呢~???
就是憑其 5 大權威活性成分!!

~ Eyeliss –改善鬆弛眼袋,回復平滑

~ Haloxyl –疏通瘀血,去黑瘀

~ PML Vitamin K –超微細分子,極速亮白眼周肌膚

~ Eyeseryl –疏通淋巴,去浮腫

~ Renovage –激增骨膠原,緊緻去紋


主要活性成份產地: 西班牙/法國
仲要榮獲多項權威認證, 安全有效~~~


眼霜一支15ml, 是淡黃色的cream狀~


洗面後, 就可以以點的方式順著由內而外的方向, 以手指輕拍眼圈至吸收!
最好用無名指, 因為力度是最輕的, 不怕過度拉扯到皮膚呀!


10天效果, 真心覺得好好呀!!!!
眼霜很易推至完全吸收, 可以滲透至眼底血管, 激發骨膠原再生!!!
我用10 日就可以減淡了嚴重的陳年黑眼圈!!!!


就連眼晴都無咁浮腫同鬆弛~~~~
雙眼回覆明亮又有神! 用岩產品, 10 日就得喇!! 
好正呀~~~ (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧



你係咪都想試下呢~~??
拿~ 你都可以去萬寧買架~ 一盒都係$256, 而家仲特價緊, 只係$199!
但但但~~!!!!!!! 你見我抱住咁多盒就知有JETSO了!!
飛雲, 機會黎喇~~~~~!!! (๑•̀ㅂ•́)و✧
MEDiPLUS 知道大家想有白眼圈, 特別送出3套給大家~~
想拎返一盒返屋企就要留意小女既facebook啦~ >> www.facebook.com/MrsKan.blog


* * * * * *


是次產品由 MEDiPLUS 提供


* * * * * *


MEDiPLUS
Facebook: www.facebook.com/mediplushk/
Instagram: www.instagram.com/mediplushk/


* * * * * *


Follow: 

沒有留言:

張貼留言