2016年6月17日 星期五

[穿搭] 何時何地都要 BLACK x WHITE

小女真係超喜歡買黑白色既衫!!
因為個人覺得型d, 岩自己style, 又百搭~~~
好耐無寫穿搭文, 因為我都post晒係facebook!!
我開了個album記低ootd添~~ > LOOKBOOK


* * * * * *



第一次著呢件衫出EVENT就被問爆左!
真係好靚呀!
夏天著白色才是王道~
韓國貨、雪紡料、see through 鎖骨位、露肩, 非常charming同girly!!! 
連平時對我著咩都零留意既老公都難得地讚我件衫靚!!!
襯短褲又得,裙又得,闊褲又得,好百搭!


背面睇都有see through 架!
質地好輕好舒服! 


去誠品扮文青一流XDXD


上身: 白色shoulder-off透視領blouse @My home me
下身: 藍色韓國短褲 @Classy
鞋: 白色 Loafers @銅鑼灣
袋: 藍色 Jellytoyboy (爸爸送XD)
配件: 米色帽


* * * * * * 



好難得細佬用大機幫我影相, 果然大機啲相高質好多!!
搞到我都想拎返部機出黎玩,但真係堅重.......

湊囡唔可以著得太多details, 怕啲窩釘呀珍珠呀搞到阿丁!
但這並不代表要hea著!
可以選一些麻棉、雪紡質地,再配上有layers, ruffles 既款式, 抱住阿丁都唔怕!


呢件黑色see through ruffles, 好靚好lady!!! 


背面都好SEXY!!!! 可以著而家好流行的交叉吊背背心~~
襯窄牛就休閒風, 如果襯窄裙就可以返工添!絕對係低調地顯眼🙈🙈😂



上身: 黑色see through ruffles @My home me
下身: 韓國 skinny jeans
鞋: 黑色涼鞋 @西灣河
配件: 丁丁  XD





((我自費架!!))

另外... 有人想看淘寶穿搭嗎???  >////<


* * * * * *


‪What is in your bag‬? 粉紅天下! 新入手SUDIO藍芽耳機
★ROI DU MONDE開箱文 + 穿搭分享~~★


* * * * * *

Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 


沒有留言:

張貼留言