2015年12月6日 星期日

放肆一晚, 辣得過癮! 傷心酸辣粉~*

去旺角行完街都唔知食咩好!
諗起好耐無食過辣野, 不如就食餐勁既~~
去了家樂坊對面的傷心酸辣粉!!
呢度開左咁耐我都未黎過, 
反而銅鑼灣果間就耐不耐都去一次~
明知自己唔食得辣, 但又會好想食辣XD
呢d係咪叫犯賤呢~ 真係!!!


haha!! 可能太耐無來, 原來傷心酸辣粉有雞煲添呀!!


點了個二人套餐, 等食時來張selfie是常識吧XDXD


有口水雞, 少少辣好開胃, 雞不會太肥, 皮爽肉滑!
牛肚, 加上辣粉芫茜, 正!!
紅油木耳, 辣度OK, 最喜歡木耳配麵食!!
炸墨魚丸, 香口野, 我最愛呀~~~

((除套餐外, 我們也有追加小食>v<))


套餐我們選了一碗酸辣粉, 一碗白飯
最喜歡酸辣粉的肉碎、花生、芫茜!! 
麻麻的酥感、火熱的辣度, 真係好過癮!!
點了小辣還是太辣XDXD, BB辣才適合我呀XDXD
真係好想知咩人會食到最勁的大辣呢~~


來到重頭戲!!!!!!!!! 
水煮牛肉~~~ WAH!! 真係成2年無食過了~
超級大鍋!! 來到有點嚇壞~
仲要好足料, 食到最後都仲有牛肉XDXD
雖然看上去紅紅的一寸油, 但其實無想像中咁辣
配白飯吃真係可以不斷添飯~ 

呢個2人餐其實可以3個人食呀~~**



飲品我點了菜蜜, 滋潤下平衡返嘛~ heehee
老公點了他最愛的COT~


咁多咁豐富, 我地最後都KO晒, 真係不得不佩服我倆的好胃口, wakakaka!!!!



* * * * * * 


傷心酸辣粉
旺角登打士街43號登打士廣場1樓
2770 0633


* * * * * *



Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 






沒有留言:

張貼留言