2015年8月9日 星期日

★SUMMER MUST HAVE - SKII 補濕精華及急救面膜★

上次朋友上來我新屋house warming
見到我用神仙水, 就即刻好緊張咁問左我好多問題~
因為佢都好想試用, 但又有好多對SKII的疑慮!
我都明白既, 搽面既野, 好多人都想知多d,
用得放心又安心嘛!!
今日就用大家講下SKII!!


手上的是Facial Treatment Essence + Facial Treatment Mask~
朋友問既多數都係, 用SKII, 係咪返唔到轉頭?! 用過之後轉其他護膚品係咪會差左~
我自己就係用過之後轉他牌, 再轉返用SKII,
點解, 因為SKII真係好用囉~ 呢個就係原因!!! XDDD



神仙水, 個個都聽過啦~ 佢含獨有成份超過 90% PITERA™天然酵母, 同埋氨基酸、 礦物質有機酸及維他命等營養物質!! 成份同人體的保濕因子好接近!! 吸收又快, 功效又好~~
好既產品, 早d開始用, 就可以hold住最好狀態喔!!


Facial Treatment Mask真係急救必備, 面膜提供足足 1支 30ml既Pitera™精華!!
即時幫肌膚補充營養同水份~~
偷偷同大家講, 我big day前都係用佢作最後衝刺架!!


神仙水, Facial Treatment Essence一共有3個size~
HK$510/75ml
HK$970/150ml
HK$1160/215ml
我平時買開75ml的~~


Facial Treatment Mask護膚面膜
亦有2個份量~
HK$590/6pcs
HK$880/10pcs


每一個產品的包裝上都有生產日期同保質日期
咁就安全放心啦!!! 
一舨未開過的就可以放3年, 但一開左接觸了空氣就要盡快使用喔!!


神仙水, 我會早晚用, 係潔面及拍上爽膚水後使用!!
透明有丁點稠密的質地, 氣味是怪怪的XDDD
因為這就是Pitera™喔!!! 習慣了也沒什麼特別, HAHA!!!
可以用化妝棉拍上面, 不過我很懶, 都是直接拍在面上~
如果用化妝棉, 拍完還可以敷一下, 不浪費!!


Facial Treatment Mask護膚面膜, 一打開, 已feel到滿滿的精華原液!!
面膜是很厚實很大塊, 臉頰邊邊位都可以完全覆蓋!!
敷15-20mins就可以~~ 敷完仲有好多精華在面上, 可以輕輕拍拍~
不用過水呀!! 超水嫩的肌膚就即時出現!!


看看使用SKII後的改變~~
細滑、緊緻、抗皺、白皙、光澤這五大範疇都做得到!!
怪不得上次我去SKII專櫃用它的magic ring肌齡測試是得出22歲這驚為天人的結果喔!!!!!
好的護膚品, 試岩左, 仲要轉既咩~




* * * * * *


是次產品由 iTrial x SKII 提供


* * * * * *



Kan夫人。生活雜記


           

歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 



沒有留言:

張貼留言