2014年7月8日 星期二

分享最愛。雙眼皮貼~~ 立即閃閃眼, 又平又好用!!!

由於小女是內雙女一名......
一打開隻眼就好似無左雙眼皮咁
整個虛弱到不行...... (´_ゝ`)

之前都不斷試唔同的款式牌子
但總是怪怪的......
原因: 太厚不舒服, 不夠黏力, 不合眼型, 過於明顯
而好多人都大推既自己cut款式, 對於我太過手殘型, 都係失敗...... ╮(╯_╰)╭

最後, 同事介紹這款給我!!! ♥♥♥
結果一用, 就用左成年!!! 前前後後買左3盒了~~~~(*´∀`)~♥

我用的是淑女型((偷笑!!))
一盒有100貼+送20貼, 足夠60次用呢~

是網狀, 不反光透明的!!!!! 小女覺得這款超級適合我眼形, 不大不小, 剛剛好喔!!!!

需要的用具很簡單, 就是小剪刀+眉夾~ 

同時, 跟大家說一下, 小女再慳家一點的用法, 就是在雙眼皮貼中間的那一小空間貼紙......
沒錯, 我也會剪下來用的!!!!!!!!!!!!!!!!!
即變相是2倍用量喔!!!!!!!!!!!!!!!!
我真的太慳家了~~~~~ (๑¯∀¯๑)

左上圖, 有看到雙眼皮貼嗎? 是很自然的那種不反光透明貼!!!
右上圖, 紅線是本身小女的雙眼皮位置... 水腫時還會再低一點.....=.=""   所以我會在本身的雙眼皮線上貼雙眼皮貼線, 即黃線位置
左下圖, 終於雙眼皮跟眼線有拉開距離了!!!!!!! (✪ω✪)

貼上雙眼皮貼紙, 再化返個妝, 真係十級精神樣, wahahaha!!!!!

下回再簡單講下呢個返工妝既用品啦~~



* * * * * *


雙眼皮貼在colourmix自購~


* * * * * *


閱讀伸延:
✿✿我的10mins返工妝, 簡單又精神!!✿✿

* * * * * *



Email: ja20121111@gmail.com



沒有留言:

張貼留言