2014年6月19日 星期四

亮肌模式ON!!! Neogence Plus C 煥白能量精華!!

之前返果份工, 工作壓力大, workload多
每日返工收工已經取我大半條人命......
收工後同朋友gathering, 佢地都問我做咩咁殘
殘到皮膚乾, 面黃, 連朋友都說我好似肝癌病人咁喔喔喔!!!!!!!!!!!
((我真係好記得, 因為太hurt啦~~~~ 淚奔!))

所以!!!! 由果一刻開始~
我同自己講, 我唔會再比呢件事發生!!!!
走出comfort zone, 轉工, 努力護膚, 美白防曬去角質
由底做好, 真係比之前氣色好了, 心情也都好了!!!

女人, 真係一刻都不可偷懶!!
不然, 你就輸了~~ 輸給年輕的那個你!!

是說, 怎麼長氣起來.......
其實我們經常過著又忙碌又大壓力的生活, 好易過度疲勞, 仲會影響新陳代謝!!!!
即是有機會令肌膚轉差~~~

今次同大家介紹的是台灣的醫美品牌!! 【Neogence 霓淨思】
在台灣已經有過百位BLOGGER推薦了~~!!!

Neogence 的 Plus C 微導美白系列
就是針對城市女生面對的皮膚問題!!! 壓力黑, 斑點, 暗沉, 膚色不均等等~~
小女手上的就是Plus C 微導美白系列中的 "Plus C煥白能量精華 C+ Revital Whitening Serum"~


主打美白, 掃除倦容, 紓壓~~
一齊睇下有咩咁勁啦~~


它有3%藥用維他命C深度滲透, 可以持續及有效地~美白~!!!
((**是台灣衛生署唯一許可藥用美白成分~~**))
仲有能量甦活因子Revitalin®及咖啡因~ 可以激發肌膚活力, 改善疲勞暗沉的問題!!


不得不說Neogence 霓淨思在台灣已經取得多個安心測試
如ISO, SGS認証等, 所以用得放心呢~~


30ML的容量, 夠小女個半月的保養喔~~ 
擦得很兇.... XDDD



開口是按壓出口, 也很方便啦~~
不用手指挖, HAHA!!

一下的份量, 黃豆大小, 全面的話, 我會按兩下, 也再順便塗抹頸部~ 不可忽視架!!
看右圖, 見到流動的狀態, 很水潤的精華~


擦上手, 也很快吸引, 變得清爽!!

最喜歡它有淡淡的柚子氣味, 超級FRESH!!! 好岩呢排又熱又焗的天氣喔!!!!
又可以舒緩壓力~~ 

早上擦上面, 之後再塗防曬都不厚重~

用了數天, 淡妝出街之後回家都覺得自己皮膚很粉, 沒有太明顯的黑色素呀暗沉呀等等~~
好厲害喔~~!!!!!



Neogence:


* * * * * *

Neogence各系列產品於全線莎莎分店獨家發售。

* * * * * *

是次產品由theZtyle.com提供


* * * * * *


沒有留言:

張貼留言