2013年11月2日 星期六

終於搬blog完成了!!

花了很多時間去back up及了解搬blog事宜......
唉, 真的超級麻煩
討厭死yahoo blog要執!!
當你習慣了一樣東西時
無論好或不好
真的放了感情放了時間
一下子抽回所有
根本什麼都改變了嘛


說真的, blogger在ie explore上真的很不順暢
不過見大家也轉了在這重新開始
所以, 也努力摸索

先謝過在網上提供搬blog教學的大家
圖文介紹, 真的不是太難用
當然你要對html碼有點了解才容易
基本上只要儲好back up
花點時間更改img src位置
再轉為xml
一下import就可以一口氣把兩年的y blog搬到blogger

算是很成功

不過以前的結識的婚blogger好多也不寫了
有點空虛
希望可以在這再相遇吧~~

我亦會由婚blog轉為雜記/遊記/邀稿等等

總之, 望一切安好~^^

2 則留言:

  1. Hello, 我係小童太呀,本來搬左去 blogspot,但我真係搞唔掂,點整都做唔到心中所要既效果,唯有又搬去 wordpress, 這是我的新 blog 地址 http://kamameow.wordpress.com
    大家繼續 keep in touch!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 我都唔係好識用, 又要重新學過lu~~

      刪除