2012年11月1日 星期四

[試用] NESCAFE。極品白咖啡

點解點解日日都咁忙架~~~~
想偷d時間都唔得...... 真係好悲哀呀~~~~
而家仲有十日就係big day!! 好緊張~~

晚晚都做rundown, diy, firm實一大堆野
結果成2-3點先訓
但又一早起身返工
累到呢......
只好日日飲啡頂住先

岩岩試飲緊雀巢白咖啡!!!!!
係白咖啡!!!!!!!!!! 唔知點解我幾中意白咖啡既味~ hahaha!!!

一早起身飲返杯真係人都醒神d囉!!! 我要keep住精神做野~~~~ osh!!!
味道真係幾好, 一沖出黎就嗅到咖啡香
前一刻個人都仲未回魂, 下一刻已經醒一醒!!
入口又滑, 可能白咖啡比較睇重咖啡同牛奶既比例啦~~~
個人不嬲都中意奶味重d 又或者係古古力味, 呵呵
所以呢個好岩飲~~ heehee!!!







呢個禮盒裝真係好靚~~
好raw~~ 唔捨得掉, heehee
仲有一杯碟, 茶匙tim, 咁貼心既~




有無留意到, 有幾張貼紙???
竟然可以diy一下個杯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我已經做得夠多diy野啦bor
但忍唔住又玩左陣:


哈哈, 我好滿意blingbling手柄!!!!
仲有好似大陽既碟底
一杯morning coffee, 當然地係perfect啦~~~
yoyoyo~~~

1 則留言:

  1. 真係好慘~ 成日要keep 住找邊個 blogger 有 update 加油呀~ 我都仲有好多野仲未做~ 好擔心呀!
    [小童太太回覆11/02/2012 01:21:03]btw~ 你真係好有心機 DIY

    回覆刪除