2012年10月16日 星期二

DIY。襟花 II

終於又偷到少少時間打一打下野
不過唔長篇大論了

去片


基本上所有襟花手花已經完成
只差姊妹手花既絲帶
怕一早整好會"被"口, 所以遲d先搞

同埋, 之前係囍嫁度買上頭睡衣&拎囍帖信封時
唔小心r左姐姐, 送左10個襟花連T字扣比我
HAHAHAHA!!!!!

但襟花我又整好晒啦嘛
所以, 我諗住將送果D拆散
花花可以做車頭花, 車門
而T字扣就用返係我D襟花度
見先果排有D時間就將男女家襟花轉為T字扣
等長輩易D用

其實都好麻煩架!!!!!!!!
點解我又要忍唔住做D咁既野~~~~~~ XDDD

要將絲帶拆晒, 包多一次
又包返絲帶
再加熱溶膠固定......=.=

不過都OK既~~ HAHAHA!!!!


沒有留言:

張貼留言