2012年8月29日 星期三

Joseph Photo。收貨篇

8月中
已經按捺不住打電話去joseph度問問
幾時有貨收, haha!!

查詢完過左二日就話可以拎了~
yeah!!!! 轉圈轉圈!!!!

有時d野真係要mark清楚schedule!
果時揀完晒firm晒排版entouch之後
佢話要需時個半至兩個月才完成
我就mark6星期
一夠6星期就打上去問問
因為有時職員唔係懶
係真係多野做, 而未咁快將已經完成左既野分好再打比客人
所以, 自己都要有責任
差唔多時候就問一問~~~
you see, 又真係已經有~~~~~ wahahaha!!!!!

同簡生夾好期就收工去北角拎喇~~
我想話, d size好似比想像中大左咁多既.........=.="
定係我對size既概念有誤..........

個油畫係堅大幅
比希女仲大......................
但, 綠色草地好靚!!!!!
個九格相架都好靚, quality勁好!!!!!!!
相簿有2本, 一本係magazine款式,
另一本係水晶面 -- 重手到呢~~ 簡生非常之咁喜歡!!
佢仲跟埋一本index, 都ok wor, 唔係流野, haha






1, 2) 呢本就係好q貴, 但簡生非常堅持要加錢買既皮相架.... 係靚, 但貴囉.....=.=
3) 送既十張書簽, 唔知點用好....=.=  簡生話大抽獎送出去, 仲要加埋我地親筆簽名, 別具珍藏價值~~ XDD
4) 簽名布, 唔算好長, 一定唔夠簽, 但我仲有一張, 所以簽滿換另一款算了......
5) INDEX入便都仲有加我地名, 呢d小小野, 令我覺得佢地公司真係有heart!!


題外話,
點解我覺得d相簿咁鬼大本呢.....
因為一直以來我都以為希女本相簿叫大size
點知一拍落去.........


joseph photo大佢一倍!!!!!!!!!!!!!!!! XDDDD
輸左, 哈哈哈哈!!!!!!!

之後講JOSEPH PHOTO就係BIG DAY啦!!!!!!!!!!!
充滿信心~~~

2 則留言:

  1. * 懶懶熊 * jojo *2012年9月3日 晚上11:22

    好靚呀~~~我6月都影左joseph呀~而家都等緊收貨~^^~
    [版主回覆09/04/2012 12:33:55]收貨果刻好鬼開心, 水晶相簿好正~~!!!!

    回覆刪除
  2. 真係要3個月咁耐…我仲要改期…未影得成呀!2月就係婚期…>.<點算呀?


    真係好挸!我真超期待呀!
    [版主回覆09/19/2012 10:25:12]因為我地影完之後又要睇相執相, 來來回回都搞左3-4次, 同埋我地次次都係放工後先上去, 呢度又hea左大半個月, 如果你可以請假的話, 下午去睇執相可要求設計師即場執好比你睇, 佢地都好快手同helpful的, 咁咪唔使咁耐ma!!!! 不過要同staff一早講聲, 睇下邊日有designer返工, 同埋staff知你急件, 都會快手d~~ 佢地service真係好好喔~~ 你可以再see see我之前寫joseph既blog~~ 參考下~~ haha!!!

    回覆刪除