2018年6月13日 星期三

★控頭油!髮絲變得清爽!@RAUSCH 海藻淨油洗護系列★

夏天雨季潮濕的天氣會成日令我既頭髮變得又笠又油!
非常影響頭髮造型效果!
更加影響我既心情!
想保持頭髮乾爽順滑~
我岩岩試用左RAUSCH 海藻淨油洗護系列!


來自瑞士的RAUSCH(露絲)有成百年歷史架!
被譽為歐洲「草本護髮權威」!
RAUSCH一直推祟高純「草本精萃」,
用上優質天然草本植物,
融合先進的科研技術及現代化的生產標準要求,
配製出各種針對性護理頭膚及髮絲的草本潔護產品。
我自己之前就用過佢其他系列,效果都不錯!


今次這款RAUSCH 海藻淨油洗護系列,
我都覺得幾好~
因為佢有40%的天然海藻及木賊精華,
深度調理頭皮,平衡皮脂分泌正常,
減緩過多油脂產生,
溫和的把油性頭皮調理為中性頭皮。
最岩有頭油,頭皮的朋友使用!


海藻淨油洗髮露
含高逹 40%天然海藻、木賊及皂樹皮等草本精華,
調節頭油分泌,
潔淨頭皮頭髮上嘅油脂污垢。


海藻淨油護髮素
含天然海藻及百里香,為髮絲加上「防油膜」,
減慢油脂積聚,保持全日清爽!
百里香更有助消炎抗癢,
舒緩頭皮因油脂過盛而導致嘅紅癢。


海藻淨油洗髮露是比較清爽,起泡量適中,味道也不會太濃烈,用後清爽亮澤不打結!
海藻淨油護髮素亦不會過份滋潤,油頭人士會喜歡的清爽輕盈!




平時頭髮好易變得油膩,
用左海藻淨油洗護系列,真係幫到我去油!
重點係唔會去油後乾巴巴,
因為太乾又會令到頭皮出現,
佢有平衡返油份,適度滋養!
可以帶來持續清爽輕盈的感覺!!!


而家我既頭髮變得清爽又順滑,
打理易左,心情好左!XD
RAUSCH產品已經可以在全線美康、指定莎莎同埋屈臣氏有得賣!



* * * * * *


沒有留言:

張貼留言