2018年4月29日 星期日

[育兒有感] 電子奶咀 定 與時並進

早幾日有朋友SHARE左篇文,
雖然唔係新既,但睇完都有D感受~

文章係講關於BB於18個月前最好不宜接觸IPAD,
因為這舉動或會令BB語言能力發展遲緩!

(節錄)
//「 現代人「機不離手」,不少父母照顧孩子時,亦會遞部iPad或智能手機讓幼兒使用。用這種「電子奶嘴」育兒,隨時令孩子更難學會說話。近日有研究指出,幼兒使用手提智能裝置,或會令孩子有更大機會出現言語發展遲緩問題。」// 



我也想分享自己一點小小個人觀點~

我同老公一人一部電話,
仲有一部iPad Air, 一部iPad Mini, 一部Tablet......
但我地從來唔會比BB玩,
到而家丁丁三歲有多才准許用whatsapp同朋友仔錄音傾計、一星期睇唔多過30mins的YouTube kids channel,
佢最叻用我電話影相,
比部電話佢佢都唔識玩。

曾經有人當面話我咁樣唔好,
時代進步,
電話ipad入便大把野學,
唱歌生字樣樣有,
叫我唔好咁落後!
我嬲到一個點!!!!


第一,我唔想咁快比佢接觸電子野、唔想有電子奶咀。

第二,BB咁細個,點解要困住佢係個螢光幕前面?不斷接受資訊過多的閃爍畫面?

第三,學習應由生活開始,只要我們跟BB多講多做,BB就更容易牙牙學語、手舞足蹈,到大一點的待人接物、處事態度更能反映到!


而且育兒本身是父母要做的事,
交比一部電話一部IPAD去做,
咁不如一開始就養隻他媽哥池就得啦!
何必十月懷胎咁辛苦生出來喔 XD 

資料咁發達,我相信佢大多幾年都會經常接觸,
到時你不會再看到她天真的去執葉子、玩沙玩水、對著天空傻笑、追著我們跑⋯⋯
是我們擋也擋不來的成長,
他們的世界將會擴大、擴大同擴大。



暫時,放下電子奶咀,
將同BB相處的寶貴時間留給自己,而不是IPAD,不是更好嗎?




* * * * * *


Follow: 
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)

Kan夫人。生活雜記




歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com




沒有留言:

張貼留言